فروشگاه اینترنتی فایل سپیده

مقالات دانشجویی، تحقیق های دانشجویی، پروژه های دانشجویی، پایان نامه ها، پروژه های کارآفرینی، نمونه سوالات پیام نور، نمونه سوالات استخدامی ها، نمونه سوالات کنکور سراسری، نمونه سوالات کنکور کاردانی فنی و حرفه ای، نمونه سوالات کنکور کارشناسی ناپیوسته، نمونه سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی، SpdShop.ir

فروشگاه اینترنتی فایل سپیده

مقالات دانشجویی، تحقیق های دانشجویی، پروژه های دانشجویی، پایان نامه ها، پروژه های کارآفرینی، نمونه سوالات پیام نور، نمونه سوالات استخدامی ها، نمونه سوالات کنکور سراسری، نمونه سوالات کنکور کاردانی فنی و حرفه ای، نمونه سوالات کنکور کارشناسی ناپیوسته، نمونه سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی، SpdShop.ir

فروشگاه اینترنتی فایل سپیده

مقالات دانشجویی، تحقیق های دانشجویی و پروژه های دانشجویی، پایان نامه ها و پروژه های کارآفرینی، سوالات پیام نور، سوالات استخدامی ها، سوالات کنکور سراسری، سوالات کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و سوالات کنکور کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی)

SpdShop.ir

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گزارش کارآموزی در یک شرکت کامپیوتری

واحد کارآموزی یکی از مهمترین واحدهای درسی است که دانشجویان ملزم به گذراندن این واحد می باشند. این دوره از اهمیت زیادی برخوردار می باشد وزمانی مشخص می گردد که دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاهها ازلحاظ کار عملی وبکارگیری آموخته های تئوری خود درعمل ناتوانند.
 
همچنین این دوره جهت آشنایی با محیط کار وفضای حاکم برآن نیزمفید می باشد. لذا اینجانب بنا به رشته تحصیلی خود در یکی از شرکتهای کامپیوتری شروع به انجام فعالیت کردم.
 
این شرکت نزدیک به پنج یا شش سال است که فعالیت خود را آغازکرده است.ازجمله فعالیتهای این شرکت درزمینه های نرم افزار، سخت افزار، فروش انواع کامپیوتر، وسائل جانبی، تعمیرانواع کامپیوتروغیره میباشد.
 
دراین گزارش کارآموزی به بحث در مورد منابع تغذیه که شامل ساختارمنبع تغذیه وعیب یابی آن وچند مطلب دیگر می باشد می پردازیم.
 
یکی از پر استفاده ترین لوازم برقی و با پیچیده ترین سیستمها کامپیوتر می باشد، تاریخچه کامپیوتر به شکل حرفه ای آن به 20 سال پیش تا به حال بر میگردد. قطعات کامپیوتر شامل مانیتور،کی برد، Case ، مادر برد و … می باشد. که یکی از مهمترین این قطعات Case می باشد.
 Case
به تنهایی فقط وظیفه نگهداری قطعات با استاندارد مکانی تعیین شده و خنک کردن قطعات و جدا کردن آنها (قطعات حساس) را از محیط اطراف بر عهده دارد. Case یک قسمت بسیار مهم در خود دارد که کار آن تبدیل برق و رساندن آن به ولتاژهای پایین درحد نیاز و استفاده اجزاء داخل Case وقطعات درارتباط با Case
 
می باشد.
 
رده بندی منابع تغذیه
یک تولید کننده سیستم بایستی بتوانند مشخصات فنی منبع تغذیه ای که در داخل سیستمهایش از آن استفاده میکند را در اختیار شما قرار دهد. شما میتوانید اینگونه اطلاعات را در دفترچه راهنمای مرجع فنی سیستم و   یا بر روی بر چسبهائی که مستقیما بر روی منبع تغذیه نصب شده اند پیدا کنید. تولید کنندگان منبه تغذیه نیز میتوانند چنین اطلاعاتی را عرضه کنند. که اگر بتوانید تولید کننده آن را شناسائی کرده و از طریق وب مستقیما با آنها ارتباط بر قرار نمائید؛ارجحیت دارد. مشخصات ورودی ؛ بصورت ولتاژ و مشخصات خروجی به صورت آمپر در سطوح مختلف ولتاژ قید میشود .IBM  سطح Wattage خروجی را با عنوان Wattage Specified Output  گزارش می دهد . اگر تولید کننده منبع تغذیه شما Wattage  کلی را ذکر نکرده است؛ می توانید با استفاده از فرمول زیر ؛ مقدار آمپر را به مقدار وات تبدیل کنید:
Amps×Wattage = Volt
برای مثال اگر یک مادر برد 6 آمپر از جریان 5+ ولت مصرف کند؛ بر اساس این فرمول 30 وات مصرف خواهد داشت .
با محاصبه حاصل این ضرب برای هر یک از خروجیها و سپس اضافه کردن تمام نتایج به یکدیگر ؛ می توانید کل مقدار وات خروجی قابل تامین توسط منبع تغذیه خود را محاسبه نمائید .
جدول (1) خروجیهای رده بندی شده را در هر یک از سطوح ولتاژ خروجی مشخص شده توسط تولید کنندگان ؛ نمایش می دهد با وجود آنکه این رده بند یها دقیق هستند؛ اما برای واحدهائی با Wattage  بالا تر تا حدودی گمراه کننده می باشند.
 

دانلود با حجم 74.8 کیلوبایت  
مشاهده آنلاین فایل

نوع فایل: قالب بندی ورد
تعداد صفحات: 62 صفحه
اندازه فایل: 74.8 کیلوبایت
قیمت: رایگان

جهت سفارش و دانلود رایگان گزارش کارآموزی در یک شرکت کامپیوتری کلیک کنید .

ویا به آدرس SpdShop.ir مراجعه نمایید.


کلمات کلیدی:

شرکت کامپیوتری, کار در شرکت کامپیوتری, کارآموزی شرکت کامپیوتری, کاررورزی شرکت کامپیوتری, گزارش کارآموزی در یک شرکت کامپیوتری

  • حسین شایسته
  • ۰
  • ۰

 

گزارش کارآموزی در تراشکاری

ماشین های تراشکاری که ابتدائی ترین نوع ماشین های افزار بشمار می روند تاریخچه آن بین قرن 17و18 شروع شده که در ابتدا معمولی ترین و یا قدیمی ترین روش تراشکاری، تراشیدن چوب بوسیله درخت است . بدین معنی که دو سر چوب را بین دو درخت قرار داده و یک طناب به شاخه درخت بسته و انرا حول چوب مورد نظر پیچیده و طرف دیگر طناب را شخص دیگری گرفته و با دست طناب را به حرکت در خواهد آورد. شخص دومی که در طرف مقابل قرار گرفته با رنده چوب را می تراشد . این روش قدیمی ترین روش تراش بوده که بعد از مدتی تکامل پیدا کرد.
 
اولین ماشین تراشکاری در سال 1740 در فرانسه ساخته شد . در این ماشین وسیله چرخش محور اصلی بوسیله ی دست خواهد بود که دسته گرداننده محور آن مستقیما روی پیش دستگاه که به محور اصلی متصل است توسط دو چرخ دنده ساده به میله پیچ بری متصل می باشد قرار گرفته است . در این نوع ماشین برای تعویض چرخ دنده های متفاوت جهت پیچ تراشی پیچهای مختلف پیش بینی شده است .

 
در سال 1796 یک نفر انگلیسی بنام Freeland برای اولین مرتبه ماشین تراشکاری ساخت که دارای میله پیچ بری بود با عوض کردن چرخ دنده های روی محور اصلی و محور پیچ بری می توان پیچ های مختلف را ساخت.
 
در سال های 1800و1830 در ایالات متحده امریکا ماشین های تراشکاری ساخته شد که با بدنه چوبی و پایه آهنی مجهز بود. در سال1836 شخصی بنام Patnon در ماساچوست آمریکا ماشین تراشی با میله پیچ بری ساخت.در سال1850ماشین تراشی با بدنه آهنی توسط Newhaven Cannectionساخته شد ودر سال 1853شخصی بنام Freelandدر نیویورک ماشین تراشی با ریلهائی بطول 20فوت که کارهایی به قطر 10اینچ را می توانست بتراشد ساخت و بدنه آهنی و در درشت آنجایگاه چرخ دنده های تعویضی بود.

 
تعریفهای عملی از ماشین کاری سریع:
ماشین کاری با سرعت بالا در حقیقت تنها سرعت برشی بالا نیست. این موضوع را می بایستی به عنوان فرایندی که در آن عملیات با روشهای بسیار خاص و با تجهیزات تولیدی بسیار دقیق انجام می گیرد، در نظر گرفت.
ماشین کاری با سرعت بالا، لزوماً ماشین کاری با اسپیدلهای با سرعت بالا نمی باشد. خیلی از کاربردهای ماشین کاری سریع با اسپیندلهایی با سرعتهای متوسط و با ابزارهای بزرگ انجام می گیرد.
ماشین کاری سریع در پرداخت کاری فولادهای سخت شده در سرعتها و پیشرویهای بالا، اغلب 4-6 برابر سریعتر نسبت به ماشین کاری معمولی انجام می پذیرد.
 
مزایای استفاده از ماشین کاری سریع:
حداقل فرسایش ابزار حتی در سرعتهای بالا
فرایندی با قابلیت تولید بالا برای قطعات کوچک
کاهش تعداد مراحل فرایند

در این نوع ماشین کاری دمای قطعه کار و ابزار پایین نگه داشته می شود که باعث می شود در خیلی از موارد عمر ابزار طولانی تر شود. از طرف دیگر در ماشین کاری سریع، عمق ماشین کاری کم بوده و زمان درگیری برای لبه برنده بسیار کوتاه است. (در تصویر زیر به وضوح تفاوت میان ماشین کاری معمولی و ماشین کاری سریع از لحاط حرارت ایجاد شده و منطقه حرارت دیده ابزار در هر دو روش آشکار است.) بنابراین می توان گفت که سرعت پیشروی به اندازه کافی بالا هست که حرارت نتواند گسترش پیدا کند. نیروی برشی کوچک باعث تغییر شکلهای جزئی در ابزار می شود. از آن جایی که نوعاً در این نوع ماشین کاری، عمق برش کم است، نیروهای برشی شعاعی بر روی ابزار و اسپیندل کوچک است. لذا یاتاقانهای اسپیندل، ریلهای راهنما و ballscrewها حفظ می شوند.

 
برخی معایب استفاده از ماشین کاری سریع:
نرخ سریغ افزایش و کاهش سرعت و توقف های مکرر اسپیندل باعث می شود که راهنماها، یاتاقانهای اسپیندل و ballscrewها سریعتر فرسوده شوند.
نیاز به دانش خاص فرایند، تجهیزات برنامه نویسی و رابطی برای انتقال سریع داده ها
توقف اورژانسی عملاً لازم نیست. خطاهای انسانی، خطاهای سخت افزاری یا نرم افزاری، پیامدهای بزرگی به همراه خواهد داشت.
نیاز به طراحی خوب فرایند.


 دانلود با حجم 489 کیلوبایت  
مشاهده آنلاین فایل

نوع فایل: قالب بندی ورد
تعداد صفحات: 68 صفحه
اندازه فایل: 489 کیلوبایت
قیمت: رایگان

جهت سفارش و دانلود رایگان گزارش کارآموزی تراشکاری کلیک کنید .

ویا به آدرس SpdShop.ir مراجعه نمایید.

کلمات کلیدی:

تراشکاری, کارآموزی تراشکاری رایگان, دانلود رایگان گزارش کار تراشکاری, درباره تراشکاری, کارآموزی تراشکاری, کار در تراشکاری, کارآموزی رایگان تراشکاری, یادگیری تراشکاری

  • حسین شایسته
  • ۰
  • ۰

تحقیق علائم و نشانه های ظهور امام زمان

 علائم ظهور به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند: علائم حتمی و علائم غیر حتمی.فضیل بن یسار از امام باقر (ع) روایت کرده که فرمودند: «نشانه‌های ظهور دو دسته است: یکی نشانه‌های غیرحتمی و دیگر نشانه‌های حتمی؛ خروج سفیانی از نشانه‌های حتمی است که راهی جز آن نیست.» (غیبت نعمانی، با ترجمه غفاری، باب18، ص429)منظور از علائم حتمی آن است که تقدیر قطعی خدا به وقوع آن تعلق گرفته، و مشروط به هیچ قید و شرطی نیست؛ و مقصود از علائم غیر حتمی آن است که وقوع آن ممکن است مشمول بداء گردد، چرا که فی الجمله مشروط به شروطی است که اگر آن شروط تحقق یابد آن علائم واقع می شوند، و اگر آن شروط مفقود باشد، آن علائم نیز تحقق نمی‌یابند.

علائمی در مورد حتمی بودن آنها نصی نداشته باشیم، تنها احتمال وقوع آن می رود، و قطعی نیستند.علائم غیر حتمی بسیارند. ما در اینجا روایت مفصلی از امام امام صادق(ع) را برای شما می آوریم که … تعداد بسیاری از آن را برشمرده است. این روایت مشهوری است، ولی برای آن که حق زحمات مؤلفین ادا شده باشد، می گوییم که این روایت را با تغییرات عبارتی اندکی از کتاب “یکصد پرسش و پاسخ پیرامون امام رمان(عج)” نوشته علیرضا رجالی تهرانی نقل می کنیم.قیلا لازم است تذکر دهیم که گرچه هر یک از این علائم حتمی الوقوع نیست

 

دانلود با حجم 56.5 کیلوبایت  
مشاهده آنلاین فایل

نوع فایل: قالب بندی ورد

تعداد صفحات: 6 صفحه

اندازه فایل: 56.5 کیلوبایت
قیمت: رایگان

جهت سفارش و دانلود تحقیق علائم و نشانه های ظهور امام زمان کلیک کنید .

 ویا به آدرس SpdShop.ir مراجعه نمایید.

کلمات کلیدی:

دانلود تحقیق علائم و نشانه های ظهور امام زمان, دانلود رایگان تحقیق علائم و نشانه های ظهور امام زمان, تحقیق علائم و نشانه های ظهور امام زمان, علائم و نشانه های ظهور امام زمان

  • حسین شایسته
  • ۰
  • ۰

تحقیق علم بیوشیمی

بیوشیمی علمی با پهنای وسیع و نا محدود است و این علم تمامی علوم پایه ای را در خود جا داده است. تاریخچه این علم به 100 سال نمی رسد ولیکن در طول 50 سال اخیر پیشرفت های خیلی چشمگیری در این زمینه صورت گرفته . بیوشیمی پایه ی ملکولی یک موجود زنده و واکنش هایی که در طول آن رخ می دهد تا فعالیت های آن را مورد بررسی قرار می دهد . امروزه با کشف پروتئین های خاص در درون سلولی کنتیک آنزیمی مورد بررسی قرار می گیرد .
 
بیوشیمی شامل 3 رشته است .

بیوشیمی کلینیکی
 1- Structural biochemistry
è
 
بیوشیمی ساختمانی
 2- Metabolic biochemistry
è
 
بیوشیمی متابولیکی
 3-clinical biochemistry
è

بیوشیمی کلینیکی
 
١- ساختمانی : علمی که به بررسی ساختار یک مولکول مثل پروتئین یا لیپید و یا … می پردازد .
 
٢- متابولیکی : علمی که به بررسی واکنشهای متابولیکی و مسیر هایی که مواد مغذی ( nutrient) مثل کربوهیدرات ها ، پروتئین ها و چربی ها قرار می گیرند را مورد بررسی قرار می دهد .
 
٣- کلینیکی : علمی که به بررسی علل بروز بیماری می پردازد .
 
امروزه به طور صد در صد مشخص شده است که بیشتر بیماری هایی که داخلی هستند و توسط عوامل خارجی مثل تصادفات بروز نمی کنند پایه بیوشیمیایی دارند مثلاً دیابت .
 
بیوشیمی ارتباطات بیماری ها را مورد مطالعه قرار می دهد . 90 تا 95 % بیماری ها تحت تاثیر اختلالات مسیر های بیوشیمی و مهار کننده های شیمیایی ایجاد می شوند . ( بیماری هایی در دام و انسان )
 
واژه ی بیوشیمی از کجا آمده است ؟
 
از کلمه ی عربی Alchemy آمده است که در عربی به معنای نهفته هاست و در حقیقت همان کیمیا گری است .
 
کیمیا گری : علمی بوده است که در زمان قدیم به صورت مخفی و نهفته صورت می گرفته ….
 
بیوشیمی واکنش های درون سلولی موجود زنده را مورد بررسی قرار می دهند . موجود زنده یکسری ویژگی هایی دارد که از موجود غیر زنده آن را متمایز می کند . در جهان حدود 100 عنصر شناخته شده . از بین این عناصر پیکره موجود زنده تا 95% از H , C , O, N درست شده است .


 دانلود با حجم 98.5 کیلوبایت  
مشاهده آنلاین فایل

نوع فایل: قالب بندی ورد
تعداد صفحات: 65 صفحه
اندازه فایل: 98.5 کیلوبایت
قیمت: رایگان

جهت سفارش و دانلود تحقیق علم بیوشیمی کلیک کنید .

ویا به آدرس SpdShop.ir مراجعه نمایید.

کلمات کلیدی

دانلود رایگان علم بیوشیمی, دانلود علم بیوشیمی, علم بیوشیمی, تحقیق علم بیوشیمی, دانلود تحقیق علم بیوشیمی

  • حسین شایسته
  • ۰
  • ۰

 غذای حلال و حرام از منظر قرآن و اسلام

در تحقیق غذای حلال و حرام از منظر قرآن و اسلام سعی داریم شما را شما را با آنچه در چکیده زیر گفته ایم آشنا کنیم:

رهنمودهای اسلام در رابطه با تغذیه، تنها سلامت جسم را تضمین نمی ‏کند، بلکه تضمین کننده ی سلامت روح انسان‏ ها نیز می‏ باشد. از آن جایی که عقل و علم به همه ی رازهای آفرینش احاطه ندارد، ممکن است حکمت برخی از رهنمودهای اسلام برای دانش امروز مجهول باشد، ولی این به معنای بی ‏دلیل بودن آن رهنمودها نیست؛ چنان چه فلسفه ی تعدادی از احکام اسلام در گذشته ناشناخته بود و امروز، علم به راز آن ها پی برده است.
این مقاله به اختصار به برخی از رهنمودهای اسلام در رابطه باغذاهای حلال و حرامو اهمیت غذای حلال در جهان امروز می ‏پردازد.

غذای حلال
امام رضا علیه‏ السلام در روایتی می ‏فرمایند: “خداوند تبارک و تعالی هیچ خوردنی و نوشیدنی را حلال نکرده مگر آن که در آن منفعت و مصلحت بوده است و هیچ خوردنی و نوشیدنی را حرام نکرده مگر آن که در آن زیان و نابودی و فساد بوده است. پس هر چیز سودمند و نیروبخش جسم که باعث تقویت بدن می ‏باشد، حلال شده و هر چیزی که قوای جسمانی را از بین ببرد و یا موجب مرگ شود، حرام است.”
نخستین و مهم ‏ترین رهنمود اسلام درباره ی مواد غذایی مصرفی این است کهحلالباشند؛ بدین معنا که:
*
مشروع باشد و در راه تهیه ی آن حقوق دیگران تضییع نشده باشد.
*
پاک بوده و از آنچه پاک است تهیه شده باشد. به عبارت دیگر، از آنچه اسلام ممنوع کرده (مانند گوشت مردار یا گوشت حیوانات حرام گوشت) نباشد.

 

دانلود با حجم 57.7 کیلوبایت

مشاهده آنلاین فایل

 

نوع فایل: قالب بندی ورد

تعداد صفحات: 11 صفحه

اندازه فایل: 57.7 کیلوبایت

 

جهت سفارش و دانلود غذای حلال و حرام از منظر قرآن و اسلام کلیک کنید .

 ویا به آدرس SpdShop.ir مراجعه نمایید.

کلمات کلیدی:

 دانلود رایگان غذای حلال و حرام از منظر قرآن, دانلود غذای حلال و حرام از منظر قرآن, غذای حلال و حرام از منظر قرآن, دانلود تحقیق غذای حلال و حرام از منظر قرآن, دانلود رایگان تحقیق غذای حلال و حرام از منظر قرآن, تحقیق غذای حلال و حرام از منظر قرآن, تحقیق غذای حلال و حرام از منظر اسلام,  غذای حلال و حرام از منظر اسلام

  • حسین شایسته
  • ۰
  • ۰

 

پایان نامه سیستم اطلاعات مدیریت و کاربرد آن در برنامه ریزی تولید شرکت تولیدی مهپا

رشته : مهندسی صنایع ـ برنامه ریزی و تحلیل سیستمها

عنوان پروژه : سیستم اطلاعات مدیریت و کاربرد آن در برنامه ریزی تولید شرکت تولیدی مهپا

 

سیستم های اطلاعاتی مدیریت Mis چیست ؟

برای MIS هیچ تعریف جامعی که مورد قبول همگان قرار گرفته باشد وجود ندارد و آنچه که بدین عنوان موجود است ، انعکاسی است از تأکیدات و پیش داوریهای نویسنده ای خاص .

واژه MIS تقریباً با کامپیوتر که بر پایه پردازش داده ها بنا شده مترادف گردیده و در حقیقت کتابهائی که تحت عنوان MIS وجود دارد اختصاصاً دارای رئوس مطالبی چون آنالیز سیستم ها ، طراحی بایگانی و سایر تراکنشهای تکنیکی مختلف بر اساس سیستم های کامپیوتری می باشد . این تأکیدات باعث جهت یافتن و بوجود آمدن تعریفی برای MIS توسط کلی ( KELLY ) بشرح زیر گردید: سیستم های اطلاعاتی مدیریت عبارتست از کوششهای انسانی با استفاده از ابزار کامپیوتری جهت جمع آوری ، نگهداری ، بازیابی اطلاعات با بهره گیری از سیستم های ارتباطی به منظور مدیریت مطلوب فعالیتهای سازمان .

در این فصل تأکید بر راههای تولید اطلاعات چه از طریق کامپیوتر و چه از طریق روشهای دستی مورد نظر است و تنها راههای تولید اطلاعات مورد توجه است . در مرحله دوم مقایسه صحیح و مطمئن و درست مسائل و اهمیت و صحت آن مد نظر خواهد بود تا بتوان با معرفی راه دستیابی به منابع اطلاعاتی مرتبط  و مورد نیاز که در کجا و  چه موقع در سترس بوده و به چه نحو برای مدیریت قابل استفاده است اقدام نمود.

 

فهرست مطالب:
بخش اول: سیستم‌های اطلاعاتی
مقدمه
فصل اول: سیستمهای اطلاعات مدیریت
ـ نگاهی کلی به سیستمهای اطلاعات مدیریت
ـ سیستمهای اطلاعات مدیریت چیست؟
ـ دانش و اطلاعات مورد نیاز
ـ طبیعت داده‌ها، اطلاعات و ارتباطات
ـ مدیریت اجرایی و سطوح آن
ـ ماهیت برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری و تکنیکهای قابل دسترسی آن
فصل دوم: سیستمهای اطلاعاتی و سازمان
ـ سیستمهای اطلاعاتی و سازمان
(1
سیستمهای اطلاعاتی بر اساس وظایف مختلف سازمان
2
)سیستمهای اطلاعاتی بر اساس عملیات و ساختار مدیریتی سازمان
ـ سیستم پردازش تراکنشها
ـ سیتسم‌های اطلاعاتی مدیریت
ـ سیستم گزارش‌های مدیریت
ـ سیستم اطلاعات پشتیبانی تصمیم‌گیری
ـ سیستم اطلاعاتی مدیریت سطح بالا
(3
سیستمهای اطلاعاتی بر اساس صورت فیزیکی آنها
ـ اجزای فیزیکی سیستم
ـ وظایف پردازشی سیستم
فصل سوم: مدیریت اطلاعات
ـ مدیریت اطلاعات
ـ اهمیت مدیریت اطلاعات
ـ دانش MIS
ـ مدیر و سیستم
ـ سیستم اطلاعات مدیریت
ـ تعریف MIS
ـ اجزای MIS
ـ مدلی از MIS
ـ ایجاد MIS
ـ مسئولیت مدیریت در مورد MIS
بخش دوم: بررسی سیستم برنامه‌ریزی تولید
فصل چهارم: سیستم برنامه‌ریزی تولید
ـ گذری بر سیستمهای برنامه‌ریزی تولید
ـ زیر سیستم ورودی
ـ زیر سیستم خروجی
ـ سیستم اطلاعات حسابداری
ـ زیر سیستم‌های مهندسی صنایع
ـ زیر سیستم هوشمند تولید
ـ اطلاعات مربوط به کارگران تولید
ـ سیستمهای رسمی
ـ سیستمهای غیر رسمی
ـ اطلاعات مربوط به تأمین کنندگان
ـ زیرسیستم انبارداری
ـ اهمیت سطح کالاهای موجود
ـ هزینه نگهداری
ـ هزینه خرید
ـ زیرسیستمهای کیفیت
ـ زیرسیستم هزینه
فصل پنجم: سیستم اطلاعاتی تولید
ـ چگونه مدیریت از سیستم اطلاعاتی تولید بهره میگیرند
ـ سیستمهای اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعات
ـ یک سیستم اطلاعاتی چیست؟
ـ سیستمهای اطلاعاتی متعارف و غیر متعارف
ـ یک سیستم اطلاعاتی مبتنی بر کامپیوتر چه نوع سیستمی است
ـ ساختار و ترکیب بندی سیستمهای اطلاعاتی
ـ دسته‌بندی سیستمهای اطلاعاتی
ـ دسته‌بندی بر اساس ساختار سازمانی
ـ دسته بندی اطلاعات بر اساس عملکردشان
ـ دسته بندی اطلاعات بر اساس نوع خدمتی که ارائه میکنند
ـ انواع عمده سیستمهای اطلاعاتی
ـ سیستم اطلاعات مدیریت دانش
ـ سیستمهای اطلاعاتی پردازش امور اداری و کاربردی
ـ سیستمهای اطلاعاتی مدیریتی
ـ معماری اطلاعات
ـ سیستمهای پایه‌گذاری شده بر اساس وب
ـ اینترنت
ـ اینترانت
ـ اکسترانت
فصل ششم: بررسی وضعیت برنامه‌ریزی تولید شرکت مهپا
ـ بررسی وضعیت فعلی سیستم برنامه‌ریزی تولید
شرکت مهپا با سیستم برنامه‌ریزی تولید ساخت یافته
بخش سوم: طراحی سیستم برنامه‌ریزی تولید
فصل هفتم: طراحی سیستم برنامه‌ریزی تولید با استفاده از سیستم اطلاعات مدیریت
ـ انتخاب موضوع پروژه
ـ تشریح محل انجام پروژه
ـ تشریح فرآیندهای صورت گرفته در طراحی سیستم
ـ مستندات مورد نیاز در طراحی سیستم

دانلود با حجم 190 کیلوبایت

مشاهده آنلاین فایل

 

نوع فایل: قالب بندی ورد

تعداد صفحات: 90 صفحه

اندازه فایل: 190 کیلوبایت

 

جهت سفارش و دانلود پایان نامه پایان نامه سیستم اطلاعات مدیریت و کاربرد آن در برنامه ریزی تولید شرکت تولیدی مهپا کلیک کنید .

ویا به آدرس SpdShop.ir مراجعه نمایید.

کلمات کلیدی:

  پایان نامه سیستم اطلاعات مدیریت و کاربرد آن در برنامه ریزی تولید شرکت تولیدی مهپا, سیستم اطلاعات مدیریت و کاربرد آن در برنامه ریزی تولید شرکت تولیدی مهپا، مقاله سیستم اطلاعات مدیریت و کاربرد آن در برنامه ریزی، سیستم اطلاعات مدیریت و کاربرد آن در برنامه ریزی، کاربرد سیستم اطلاعات مدیریت در برنامه ریزی تولید، شرکت تولیدی مهپا، برنامه ریزی تولید شرکت تولیدی مهپا، پروژه سیستم اطلاعات مدیریت و کاربرد آن در برنامه ریزی تولید، پروژه سیستم اطلاعات مدیریت و کاربرد آن در برنامه ریزی تولید شرکت تولیدی مهپا

  • حسین شایسته
  • ۰
  • ۰

 

پایان نامه بررسی مسائل و معضلات اجتماعی – علل و عوامل سرقت

این تحقیق که بعنوان پروژه تخصصی و تحقیق جهت ارائه به دانشکده جنایی تهیه گردیده به بررسی مسأله سرقت در ابعاد مختلف می‌پردازد در تبیین ماهیت و علل سرقت نظرهایی متفاوت طرح شده است و این نشان دهنده عوامل متعدد در وقوع سرقت می‌باشد.

باید دید از چه عوامل و علل اجتماعی و اقتصادی، و یا حالات هیجانی و نقص بیماریهای روانی که آنها نیز ممکن است زاییده شرایط اقتصادی و اجتماعی باشند، ناشی می‌گردد و یا بر اثر شرایط خاصی پدید می‌آیند یا بر اثر تکرار، تثبیت شده‌اند سرقت یک نوع رفتار خاص نیست بلکه گسترده‌ای از رفتارهای متعدد است.

در بوجود آمدن آن یک علت وجود ندارد، بطور کلی عوامل مختلفی از جمله خانواده، فقر، مادی فرهنگی، اجتماعی، بیکاری، مهاجرت، رشد جمعیت و غیره در آن تأثیر گذار است پس چندین عامل به هم گره خورده موجب بروز سرقت می‌شود گاهی عوامل مختلف می‌توانند نوعی رفتار را باعث شوند و گاهی نیز انواع مختلفی از  رفتارها می‌توانند از عوامل مشابه ای ناشی گردند.

مسأله سرقت از طرفی نتیجه تناقص شرایط، آگاهی اخلاقی و از طرف دیگر نتیجه تناقص استانداردهای زندگی و الگوهای افراد، عملکرد و عضویت اجتماعی است از این رو یکی از عمیق ترین مسائل قرن حاضر موضوع سرقت است. و بایستی با ارائه روشهای مناسب در جهت پیشگیری با آن مقابله کرد.

 

سرقت، از جمله جرایمی است که امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازد و بسته به نوع آن از حساسیت های ویژه‌ای برخوردار می‌باشد، در جوامع متمدن کنونی سرقت و شیوه‌های آن متحول گردیده و انواع جدیدی از سرقت نیز پدیدار شده است. این تحقیق که جهت بررسی علل و عوامل موثر بر سرقت به منظور ارائه راهکارهای مناسب جهت پیشگیری و مبارزه با سرقت در استان یزد به عمل آمده است، سعی دارد عواملی که موجب بروز سرقت در استان بویژه در شهر ایلام می‌گردد را بررسی نماید.

با توجه به این تحقیق نتایج ذیل حاصل گردیده است :

  • از کل سارقین 4/41 درصد، اعتیاد را علت اصلی اقدام به سرقت خود بیان نموده‌اند.
  • 8/55 درصد از سارقین، بومی استان ایلام بودند.
  • از کل سارقین 7/30 درصد سرقت منزل و 7/30 درصد سرقت مغازه انجام داده بودند.
  • از کل سارقین 39 درصد به میزان خیلی زیاد اطمینان داشته‌اند که بعد از سرقت شناسایی و دستگیر نخواهند شد.
  • از کل سارقین 8/64 درصد به میزان خیلی زیاد و زیاد مصمم هستند که بعد ازآزادی دست به سرقت نزنند.
  • 34/60 درصد سارقان بومی علت سرقت خود را اعتیاد به مواد مخدر عنوان نموده‌اند. (معتاد بودند(.
  • 23/13 درصد سارقان غیر بومی، علت سرقت خود را اعتیاد به مواد مخدر عنوان نموده اند. (معتاد بودند(.
  • با افزایش تحصیلات، ارتکاب به سرقت کاهش می‌یابد.
  • غیر بومی بودن در ارتکاب به سرقت موثر نمی‌باشد.
  • بین سابقه کیفری پدر و ارتکاب به سرقت رابطه معناداری وجود ندارد.
  • اعتیاد در ارتکاب به سرقت موثر است.

رفع معضل بیکاری، اعتیاد فقر مادی و فرهنگی از جمله مهمترین راهکارهای مبارزه با سرقت می‌باشند.

 

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
طرح مسأله
واژگان کلیدی

فصل اول: کلیات
اهمیت تحقیق
هدف تحقیق
روش تحقیق
سابقه تحقیق
محدوده تحقیق

فصل دوم
ادبیات تحقیق
تعریف سرقت
انواع سرقت

اقتصاد و پیشگویی تحول تبهکاری (سرقت(

طبقه بندی سارقین
۱-طبقه بندی سنی و جنسی سارقین
۲-دسته بندی سارقین از نظر شیوه و شگرد کار
وظیفه ما در قبال مالباختگان چیست
وظیفه ما در قبال سارق چیست

برای کشف سرقت چه باید کرد

نگاهی به وضعیت کلی استان و ارتباط آن با سرقت
علل وقوع سرقت منازل

راهکارهای پیشنهادی برای پیشگیری از سرقت

مبارزه و مقابله با سرقت

مبارزه و مقابله با سرقت

تاریخچه جرم سرقت در قوانین ایران
اثر مهاجرت درجرایم (سرقت(
تأثیر بحرانهای اقتصادی و اجتماعی در جرایم
فقر و بیکاری
علل اجتماعی – اقتصادی سرقت

علل و انگیزه‌های روانی – عاطفی سرقت

عوامل ازدیاد جرم
جرم شناسی سرقت
مطالعه موردی
توصیه‌های ایمنی به مردم (شهروندان) در امر پیشگیری از سرقت
رابطه سرقت با سایر جرائم
رابطه سرقت با اعتیاد
رابطه سرقت و طلاق
رابطه سرقت و جعل

رابطه سرقت با ضرب و جرح و قتل

فصل سوم
تجزیه و تحلیل
پیشنهادات
پیشنهادهایی جهت استفاده در طرح پیشگیری از سرقت
بحث و نتیجه گیری
مصاحبه

منابع و مآخذ

 

دانلود با حجم 127 کیلوبایت

مشاهده آنلاین فایل

 

نوع فایل: قالب بندی ورد

تعداد صفحات: 150 صفحه

اندازه فایل: 127 کیلوبایت

قیمت: رایگان

 

جهت سفارش و دانلود پایان نامه بررسی مسائل و معضلات اجتماعی – علل و عوامل سرقت کلیک کنید .

 ویا به آدرس SpdShop.ir مراجعه نمایید.

کلمات کلیدی:

 اقتصاد و پیشگویی تحول تبهکاری, بررسی مسائل و معضلات اجتماعی, بررسی مسائل اجتماعی, بررسی معضلات اجتماعی, پایان نامه بررسی مسائل و معضلات اجتماعی, تحقیق بررسی مسائل و معضلات اجتماعی – علل و عوامل سرقت, دانلود مقاله بررسی مسائل و معضلات اجتماعی – علل و عوامل سرقت, رابطه سرقت با اعتیاد, علل اجتماعی – اقتصادی سرقت, علل سرقت, علل و عوامل سرقت, علل وقوع سرقت منازل, عوامل سرقت, مبارزه و مقابله با سرقت, مقاله بررسی مسائل و معضلات اجتماعی – علل و عوامل سرقت

  • حسین شایسته
  • ۰
  • ۰

پایان نامه مدل سازی ریسک نقدینگی بانک اقتصاد نوین با استفاده از شبکه های عصبی

چکیده

پژوهش و پایان نامه حاضر به مدل سازی ریسک نقدینگی با استفاده از شبکه ­های عصبی پرداخته است. هدف پژوهش به طور مشخص بررسی کارآیی مدل شبکه عصبی در پیش بینی ریسک نقدینگی شعبات بانک اقتصادنوین در استان خراسان رضوی می باشد. پژوهش حاضر در زمره پژوهش ­های کاربردی است. روش مورد استفاده در این پژوهش، روش تحلیل مبتنی بر مدل سازی ریاضی و تحلیل همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل شعبات بانک اقتصاد نوین با مرکزیت شهر مشهد در استان خراسان رضوی می­باشد. داده های اقتصادی مورد نیاز، شامل سری­ های زمانی نقدینگی بانک اقتصاد نوین دوره­ های 1385-1394 است که از شعبات مربوطه و پایگاه اینترنتی بانک اقتصاد نوین گردآوری می­شوند و در تمام موارد دوره 1385-1391 به آموزش و داده ­های دوره 1391 تا 1394 به تست مدل اختصاص دارد. تحلیل­های آماری مورد نیاز از دو نوع کلی آمار توصیفی و استنباطی هستند کـه برای تحلیل داده ­ها و آزمون فرضیه­ ها از روش های: شبیه سازی تاریخی، آزمون کاکس- استوارت، آزمون معنی داری ضرایب مدل احتمالی خطی، آزمون معنی­ داری ضرایب رگرسیون لجستیک و برای تعیین کارآیی مدل ­­های برآورد شده از روش­ های کمی ارزیابی نیز استفاده می­شود. بدین ترتیب که پس از برآورد مدل، با مقایسه­ ی نتایج واقعی ریسک نقدینگی شعبات بانک اقتصاد­نوین در استان خراسان و نتایج برآورد شده بر اساس داده­ های گروه­ های آزمایش، کارآیی مدل در پیش­ بینی ریسک نقدینگی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نتایج به دست آمده از کارآیی مدل شبکه ­های عصبی مصنوعی پرسپترون و مقایسه آن با سایر مدل­ ها، بیانگر این واقعیت است که در پیش بینی ریسک نقدینگی، مدل شبکه ­های عصبی مصنوعی پرسپترون نسبت به دیگر مدل­ های بررسی شده از بیشترین کارآیی برخوردار است.

 

جهت سفارش و دانلود پایان نامه مدل سازی ریسک نقدینگی بانک اقتصاد نوین با استفاده از شبکه های عصبی کلیک کنید .

ویا به آدرس SpdShop.ir مراجعه نمایید.

کلمات کلیدی:

پایان نامه، پژوهش، ریسک نقدینگی، مدل شبکه­ های عصبی مصنوعی پرسپترون، مدل احتمالی خطی، مدل لجستیک، پایان نامه ریسک نقدینگی، ریسک نقدینگی شبکه­ های عصبی 

  • حسین شایسته